I think im pretty much already watch or at least know most anime... So, could u recommend me some anime that little known and unpopular but actually have a good story and likeable mc? Thanks.....
Mind games 1 Death note (doğaüstü)(efsane) 2 Code Geass(+aksiyon doğaüstü mecha)(efsane) 3 No game no life (+oyun dünyası tarzı) 4 One outs (özel yetenek spor) [2]-supernatural fantastic Benim sıralamam: 1 Avatar the last airbender (++macera aksiyon)(efsane) 2 Mahouka koukou no rettousei (Not:Aslında ensest yok.ilerledikce game of thrones gibi olacak Klan Aileler. Novelden bilgi verilir. anime biraz koştura koştura gidiyor. 7 noveli sığdırdılar 26 bölüme. noveli okumayan bişey anlamayabilir.+++ Favori) 3 full metal alchemist brotherhood (normali izlemeyin eski yapım versiyonu) 4 Hellsing ultimate ve Hellsing 4 Ansatsu Kyoushitsu (TV) (konusu eşsiz) 5 akame ga kill (sonunu batırdılar sıraya -10 düşürün.) 6 Shingeki No Kyojin 7 Darker than black 1-2 7 Dungeon ni Deai wo Motomeru no wa Machigatteiru Darou ka 8 Madan no Ou to Vanadis 8 Hagure yusha no estetica (Ana karakter cok güçlü) 9 Zettai karen children: the unlimited 10 Black Blood Brothers 11 Gantz 12 elfen lied 13 hataraku maou sama (+komedi) 14 Claymore 15 blood lad (+komedi) 16 tokyo esp (konusu güzeldi. sonra kötüleşti biraz) 17 Deadman wonderland (finali yok ortada bitiyor.) 18 angel beats [3]-gameworld like 1 Overlord (+++Op anakarakter) 2 Log horizon (+++Politika zeka animelerine girebilir) 3 Sword art Online 4 btoom 5 accel world(sonradan sıkabilir) [5]-comedy 1 Great teacher onizuka 2 angel densetsu (2 bölümcük) 3 beelzebub (sonradan sıkabilir) 4 Historys Strongest Disciple Kenichi 5 eyeshield-21 (sonradan sıkabilir.) 6 the world gods only know [4]-other uniques- (diğer diye kenara atmayın bunlar eşsiz=unique animeler) 1 Bakuman 1-2-3 (deathnote yapımcılarından. cok güzel) 2 Phantom (özel yetenek.)(neredeyse efsane) 3 Kekkai Sensen (tam anlamıyla unique=Eşsiz ) 3 Kuroko no Basket 1-2 (spor. normalde sevmem. bu aşırı güzel.) 3 danganronpa (doğaüstü şeylar yok. fantastikte sayılmaz. ama güzeldir) 4 Pyscho Pass 5 Steins gate (20-24 arası güzel. 1-20 arası dandik) 6 baccano (ilerledikce herşey anlaşılıyor sabır lazım. karmaşık başlıyor sonra herşey anlaşılıyor. kekkaiye biraz benziyor.) 7 black lagoon (anakarakter cok cok ezik 2. sezonda bıraktım) 8 suisei no gargantia [5]- romantic (normalde en nefret ettiğim tür buradakiler aşırı güzel.) 1 ore monogatari 2 Ookami Shoujo to Kuro Ouji 3 Gekkan Shoujo Nozaki-kun
Mushishi - Amazing supernatural story thing. Legend of the galactic heroes - If you're into older space opera stuff.
I think you already know these anime but I will still post it. YOUR LIE IN APRIL CLANNAD ROSARIO VAMP ANGEL BEATS SCHOOL RUMBLE YAKITATE JAPAN